Delen:
Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
Zoek op beoordeling
U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bezorgen


Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging wordt geregeld via PostNL. Daar zitten veel voordelen aan, u kunt als klant namelijk tijdens het afrekenproces kiezen tussen diverse mogelijkheden:

Ophalen op een PostNL-locatie
Ochtend of avondbezorging

Track & Trace code bij iedere bestelling

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Voor bezorgingen buiten Nederland kunt u het beste contact met ons op nemen 026-3646873 of emailen info@appeldoorn.nl

Even geduld a.u.b.