Delen:

Wij gaan verantwoord met uw wijn om

  • Bij Wijnhandel Appeldoorn staat de gezondheid van klanten, medewerkers en partners voorop. In onze winkel ziet u zichtbaar de aangescherpte richtlijnen welke volgens de APV van de gemeente Rheden vereist zijn.
  • Wij werken met 50% minder personeel, op verschillende locaties, afgezonderd van elkaar.
  • Reeds geplande bezoeken aan wijnproducenten en klanten zijn geannuleerd.


Uw bestelling wordt met zorg gereed gemaakt
Alle geadviseerde hygiënemaatregelen zijn aangenomen en er gelden restricties op gebied van persoonlijk contact. Wij ondervinden geen beperkingen met betrekking tot online bestellingen, deze worden na binnenkomst direct afgehandeld en verzonden. Mocht de situatie landelijk wijzigen, dan zal dat voor u direct duidelijk zijn.

Hoe snel worden mijn wijnen bezorgd?
Wij zetten ons volop in om u uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Vooralsnog geldt daarom: voor 16.00 uur besteld, vandaag verzonden. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van uw wijnen iets langer duurt dan u van ons gewend bent. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Wat doe ik als ik geen contact wil met de postbezorger?
De bezorgers van PostNL volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen alle hygiënemaatregelen in acht. Extra maatregelen worden genomen om het directe contact tussen u en de bezorger zo veel mogelijk te beperken. Bovendien hoeft u niet te tekenen voor het in ontvangst nemen van onze wijnen.

Meer informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM. Actuele informatie over de post- en pakketbezorging leest u bij PostNL. Mocht er iets veranderen in onze dienstverlening, dan informeren wij u zo snel mogelijk.

Even geduld a.u.b.