Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op dranksoort
Zoek op producent
Zoek op flesinhoud

Klantenservice


Bestelling en levering


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

3. Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, PayPal, vooraf overmaken of, indien aangeboden, achteraf. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Als u niet per factuur vooraf of achteraf betaalt, betaalt u meteen in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen tot € 50.00  betaalt u € 9.95verzendkosten. Vanaf 6 flessen / € 50,00 zijn de bezorgkosten gratis.

Let op: bij betaling onder rembours zijn wij genoodzaakt om € 9.95 "rembourskosten" in rekening te brengen. In totaal komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours dus op € 19.95.

Verzendkosten buitenland

Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 14.95. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk per land.

Verzendkosten zijn inclusief BTW

Levertijden

Wijnhandel Appeldoorn probeert uw bestelling binnen 1 werkdag bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode en of uw gekozen wijn voorradig is. Mits de gekozen  Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Betalen


Betaalmethoden

Om u goed van dienst te zijn bieden we u meerdere mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling. Hieronder een overzicht en beschrijving van de betaalmethode die Wijnhandel Appeldoorn hanteert. Kiest u een methode die u prettig vindt en bij u past. U kunt kiezen uit:

U wilt vooruitbetalen  

We verzoeken u dan om het totaalbedrag over te maken naar IBAN nr. NL30INGB0000827763 / BIC/SWIFT: INGBNL2A, t.n.v.: Geldere drankenhandel Appeldoorn

Let op: vergeet u svp niet om u ordernummer te vermelden bij de betaling. Op deze manier kunnen we uw order eenvoudig koppelen aan de ontvangst van uw betaling. 

Betalen met iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL: www.ideal.nl.

Betaling per Paypal?

U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal www.paypal.com.

Hoe werkt rembours?  

U betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langs komt. Treft de TNT Post medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor uw het voldoen van uw bestelling.

Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij € 14.95 in rekening (+ de normale verzendkosten)

Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

Annuleren & Retourneren


Hoe kunt u een bestelling annuleren of retourneren?
 

Annuleren

U kunt een geplaatste bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos annuleren.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Wijnhandel Appeldoorn reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / afkoelperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Retouradres:

Wijnhandel Appeldoorn
Emmastraat 27A
6881SN Velp gld
info@appeldoorn.nl

Met onderstaand modelformulier kunt u de overeenkomst herroepen:
Download het modelformulier voor herroeping

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnhandel Appeldoorn
Emmastraat 27A
6881SN Velp gld

KvK-nummer: 09122102
BTW-identificatie nummer Nederland: Nl.8103.94.509.B01
(IBAN) rekeningnummer: NL30ING0000827763
BIC: INGBNL2A

Disclaimer


Wijnhandel Appeldoorn behoudt zich het recht voor te allen tijde de inhoud van deze website, teksten, afbeeldingen en andere materialen te wijzigen dan wel te verwijderen. Wijnhandel Appeldoorn is niet verplicht u hier over te informeren.

De informatie op de website heeft enkel tot het doen van een vrijblijvend aanbod. De op de website aangeboden materialen, afbeeldingen of teksten worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. In het bijzonder zijn alle prijzen op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Wijnhandel Appeldoorn is niet aansprakelijk voor de gevolgen van dergelijke fouten. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Alle eigendomsrechten met betrekking tot de werken die op deze website worden gepubliceerd, waaronder maar niet uitsluitend afbeeldingen, teksten en logo’s berusten bij Wijnhandel Appeldoorn of dienst licentiegevers. Het is niet toegestaan de op deze website gepubliceerde werken over te dragen, te verveelvoudigen, te bewerken of te verspreiden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbende.

Even geduld a.u.b.